Stuur ons uw contactgegevens.

Een van onze experten neemt zo snel mogelijk contact met u op.



    (lees onze Privacy policy)

    Een dringende vraag?

    Neem telefonisch contact op met ons team. Wij bieden u graag de oplossing die het beste bij u past.

    Bel ons op 02 735 03 75.

    Fiabilis verhuist naar Drogenbos

    Om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren en onze klanten beter te kunnen begeleiden, zullen we eerstdaags onze kantoren in Ukkel verlaten en verhuizen naar Drogenbos, in de rand rond Brussel, waar zich de nieuwe Belgische Zetel zal bevinden alsook de Europese operationele zetel.

    Ons nieuwe adres

    Vanaf 2 maart 2020, zullen we u met plezier ontvangen op volgend adres:

    Fiabilis Consulting Group Belgium bvba
    Humaniteitslaan, 233 / b 10
    1620 Drogenbos

    Eén enkel nummer om jullie oproepen te beantwoorden

    Vanaf deze datum zullen alle oproepen worden
    behandeld via onze telefonische centrale die te bereiken is via het nummer (+32) (0)2 73 50 375.

    De GSM-nummers van onze experten en consultants blijven vanzelfsprekend onveranderd.

    Wat betekent onze verhuis voor u

    Deze verhuis drukt de stempel op een belangrijke fase in het leven van onze Groep en (iets meer fundamenteel) in de integratie van klantenervaring in al onze werkmethoden.

    Gelegen op het 1e verdiep van een modern gebouw, zal de cel die verantwoordelijk is voor het klantenbeheer volledig centraal staan en omringd worden door de andere afdelingen.

    Deze ideale ruimte, ondersteund door modulaire werkruimtes, zal niet enkel uitwisselingen tussen de verschillende afdelingen stimuleren, maar ook het ontdekken van opportuniteiten en de ontwikkeling van innovatieve oplossingen.

    De integratie van onze teams in deze nieuwe kantoren is de laatste fase van een transformatieproces met als doel onze klanten centraal te plaatsen in al onze activiteiten.

    Want u zal het begrepen hebben: het is uit de situaties en behoeften die we vandaag bespreken, dat we in staat zijn oplossingen te zoeken die de efficiëntie en juridische zekerheid van uw personeelskosten in de toekomst zullen blijven verbeteren.

    Événement du 14 mars

    Dag(en)

    :

    Uur(s)

    :

    Minute(s)

    :

    Second(s)