Het bedrag van je verzekeringspremie voor arbeidsongevallen verminderen?
🤔
Zonder van makelaar te veranderen?
Zonder de kwaliteit van de dekking te verlagen?
Zonder jouw teams te mobiliseren?
Met onze methode, is het heel eenvoudig.
Volg mij, ik leg het je allemaal uit!
En trouwens: ik ben Arthur. Aangenaam! 🤝
Klaar om jouw premie moeiteloos te verlagen?
Je denkt waarschijnlijk:
“Onze makelaar heeft een premiebedrag vastgesteld dat in overeenstemming is met de informatie waarover hij beschikt. Het lijkt me onmogelijk om dit te verlagen zonder onze contractuele voorwaarden te wijzigen.”
Wel, toch is dat mogelijk!
Omdat je bewegingsruimte hebt om je verzekeringskosten te verlagen.
Maar hoe en met welke magische toverstaf?
Er zit niets magisch achter!
Het blijkt dat de loongegevens die worden gebruikt om het premiebedrag te berekenen maar al te zelden de loonrealiteit van de onderneming weerspiegelen.
En ongewoon is dat niet… Het optreden van menselijke en softwarefouten is (bijna) onvermijdelijk bij het dagelijks beheer van de loonadministratie, of dat nu intern gebeurt of met steun van een sociaal secretariaat.
Maar!
(omdat er altijd een maar is!)
Als deze fouten niet tijdig worden geïdentificeerd, bestaat er een groot risico dat ze worden herhaald… en andere opeenvolgende fouten veroorzaken, die onder meer tot gevolg hebben dat de loonmassa stijgt en daarmee ook de premie! 💸
Hetzelfde geldt voor verloningselementen die in aanmerking worden genomen terwijl noch de wet, noch de verzekeringsovereenkomst dat voorziet. 📄
Is het niet de “schuld” van mijn makelaar dat mijn loon overgewaardeerd is?
Helemaal niet. Ook al is hij de bekwaamste ter wereld in zijn vakgebied, de loonadministratie en haar complexiteit valt niet onder zijn verantwoordelijkheid. Dus hij heeft geen andere keuze dan te vertrouwen op de informatie die hem wordt bezorgd.
Daarom biedt Fiabilis aan om het aanbod van jouw makelaar te verrijken met een expertise die 100% gericht is op de loonkosten en de invloed daarvan op de verzekering arbeidsongevallen.
Onze tussenkomst bestaat uit het analyseren van de personeelskosten vanaf de basis, d.w.z. vanaf de DmfA-gegevens, om ze in overeenstemming te brengen met de gegevens die aan uw makelaar worden meegedeeld.
Wij doen je een belofte. Wat de uitkomst van de analyse ook is, je kan er zeker van zijn de meest correcte premie te betalen tegen de meest correcte kostprijs… zonder jouw teams te moeten inschakelen en zonder enig financieel risico te nemen: de missie wordt enkel gefactureerd onder de voorwaarde dat ze tot besparingen leidt!
Krijg een perfect zicht op uw kostenstructuur en neem de controle in eigen handen 💡
Ontdek het verloop
van een optimalisatie missie
Dit is de start van de missie. Wij leggen de doelstellingen voor aan uw projectverantwoordelijke en stellen hem/haar enkele vragen om jullie situatie beter te begrijpen. Deze uitwisseling wordt ook gebruikt om de te analyseren documenten te verzamelen. 📁
Geschatte duur: 2u
Onze deskundigen bestuderen de documenten en loongegevens tot in het kleinste detail. Deze fase vindt plaats in onze kantoren, in een volledig gesloten en beveiligd systeem. Je hoeft niets te doen: wij zorgen voor alles! 😎
Wij leggen je de conclusies van onze studie voor en delen onze mogelijke aanbevelingen.
Gefeliciteerd! Nu heb je een perfecte kennis van jouw kostenstructuur. ✌
Geef je je akkoord op onze aanbevelingen? Dan kunnen we overgaan naar wat de belangrijkste stap is voor jou, namelijk het implementeren van de nieuwe besparingen. 💰
Ontmoet het team
dat voor uw project zal zorgen
We kijken ernaar uit je te mogen ontmoeten!
Deze mededeling wordt verzonden door Fiabilis Consulting Group namens Praeventis Belgium. De optimalisatiedienst voor arbeidsongevallenverzekeringen wordt aangeboden door Praeventis Belgium, een dochteronderneming van de Fiabilis Group die gespecialiseerd is in advies over personeelsverzekeringen. Praeventis Belgium bv, met de maatschappelijke zetel te 1000 Brussel, Keizerslaan10, is ingeschreven in het Brusselse rechtspersonenregister onder het nummer 0654.815.227 alsook in het register van verzekeringstussenpersonen onder het nummer 115619.